Meteen naar de inhoud

Diensten

Maak van je merk een Slow Brand.

Stap 1

stap 1 - ontwikkel
Merkstrategie

Een sterk merk bouwen met een betekenisvolle merkpropositie.

De ontwikkeling van een merkidentiteit en brand story waarbij de focus ligt op een (duurzame) verbinding met je doelgroep.

Ik dompel je onder in een vragenvuur waarin ik werkelijk alles wil weten over je bedrijf, waar je vandaan komt, waar je graag heen wilt en welke problemen je voor je doelgroep oplost. Ik onderzoek je markt, je doelgroep en je identiteit binnen de context waarin jij je begeeft. 

Analyse ‘proof of concept’
Wil je de sprong wagen in een (voor jou) nog onontdekte markt? En is er overtuigingskracht nodig om diverse stakeholders aan jouw plan/concept te binden? Dan vind ik door middel van deskresearch de informatie die je nodig hebt om van jouw ideeën een ijzersterk en toekomstbestendig concept te maken waar écht behoefte naar is. 

Op basis van de analyse gaan we onderzoeken welke waarden belangrijk zijn voor jouw bedrijf waarmee jij je in de massa kunt onderscheiden en kunt verbinden met je doelgroep: een groep van gelijkgestemden.

Welke impact wil jij maken in de maatschappij en op je doelgroep? Hoe help je mensen? Wat vindt je echt heel belangrijk? Hoe wil je dat mensen jou zien en hoe wil jij je verbinden?

We gieten de analyse, je identiteit, het waardenonderzoek en de sociale impact die je wilt leveren in één herkenbaar verhaal. Een brand story met een betekenisvolle merkpropositie. Het verhaal dat voortaan de drive en checklist zal vormen van al jouw merkuitingen.

Stap 2

stap 2- Creëer
Concept

Verhalen met impact en karakter.

De creatie van impactvolle mini brand stories, producten en/of diensten die de brand story (merkstrategie) versterken. 

Op basis van je merkstrategie creëren we impactvolle verhaallijnen (mini brand stories) met een duidelijk karakter die een duurzame verbinding aan gaan met je doelgroep.

Je mini brand stories splitsen we per verhaallijn op tot merkactiveringen die zijn toegespitst op de diverse behoeften van je doelgroep. Via een Content & Copy Plan krijg je creatieve handvatten en inzichten in het soort (beeldende) content dat je per communicatiekanaal en activatie kunt doen.

Soms vraagt je merk om nieuwe producten en/of diensten die beter bij je (vernieuwde) waarden en identiteit passen of in de context of hulpvraag van je doelgroep. Dan creëren we op basis van je merkstrategie een vernieuwd aanbod.

Alle output van de Merkstrategie en/of Concept Module wordt verwerkt in een overzichtelijk, strategisch en visueel aantrekkelijk Concept Book.
Zo heb je altijd de kernkwaliteiten van jouw Slow Brand bij de hand en kun je gemakkelijk teruggrijpen naar de kracht van jouw merk. Zie het als je"Slow Brand Bible."

Aan de slag!

It's time to create
and share some
gooooood content!

Op basis van je Merkstrategie en Concept, met een duidelijk Content & Copy Plan, kunnen we aan de slag met je (conversie)doelen: van een nieuwe doelgroep aantrekken en in beweging brengen tot meer verbinding met je huidige doelgroep.

Stap 3

stap 3 - socialize & activeer
Content & Copy

Let’s get real social and make (brand) friends for life.

Gelijkgestemden vinden die we per behoefte, communicatieuiting en -kanaal op diverse wijzen activeren met (beeldende) content die aansluit op jouw merk.

Tekstcreatie voor je Website, (LinkedIn en Web)blogs, Mail, Whitepapers, (Online) Magazines, Flyers en ander drukwerk.

Fijne teksten en beelden voor je Social Media kanalen (blogs uitgezonderd, zie content writing).

Inspiratie voor Content & Copy die je zelf zult moeten ontwikkelen/doen om je Social Media kanalen persoonlijk en onderscheidend te houden: Heel cliché, maar van jou is er maar één!

Ik optimaliseer je website voor je vindbaarheid in online zoekmachines als Google, want het is zonde wanneer je mooie content hebt, maar deze niet wordt gevonden.

(WordPress only)

Stap 4

stap 4 - bewaak
Redactie

Een sterk merk behouden. 

Komt je boodschap over en ben je merkconsistent? Naast een tekst- en communicatiecontrole blijf ik scherp op de inhoud om jouw concept te bewaken.

Ik controleer je teksten op spelling, schrijfstijl, zinsconstructies en grammatica.

Ik focus mij op je tone of voice, (merk)boodschap en activatie.

Naar aanleiding van je merkstrategie en concept stel ik mijzelf continu de vraag of je verhaal de juiste tone of voice en het juiste karakter heeft dat aansluit op je merkidentiteit. 

observe,
learn and repeat
to stay ahead in the game

Waar mag ik jou mee helpen?

Let's find out!