Meteen naar de inhoud

Practice what you preach

Slow Branding voor SUITSUIT

Merkstrategie gericht op de propositie van SUITSUIT als lifestylemerk in 2025. Branding- en Doelgroeponderzoek voor de ontwikkeling van een Brand Story als basis voor diverse Mini Brand Stories (campagne- en collectieverhalen).

Content schrijven (o.a. voor Social Media, Webshop, Blogs, Nieuwsbrieven en POS) + Redactionele conceptbewaking.

Merkstrategie voor Wandering the Future

‘Proof of concept’ analyse (deskresearch) voor een nog niet gelanceerd concept om zo niet alleen de consumentenbehoeften te onderzoeken, maar ook draagvlak te kunnen creëren voor de realisatie van het concept.

Slow Branding voor Stockspots

Merkstrategie en Concept: Brand Book met Brand Story die de basis vormt van alle merkuitingen en de visuele + content strategie van Stockspots. Content & Copy + Redactie van presentaties, website(s) & SEO, Social Media content, design en onderhoud, mailcampagnes en printed media.

Slow Branding voor kleingeschreven

Merkstrategie en Concept voor de ontwikkeling van de webshop, wholesale en schrijversdienst. Content & Copy + Redactie in de vorm van gedichtjes (op maat), productontwikkeling, fotografie en design, Social Media + Social Shopping, webshop realisatie, webteksten & SEO + SEA.
kleingeschreven is een eigen merk van The Slow Brand Movement

Content voor Provincie Noord-Brabant

Content voor Provincie Noord-Brabant naar aanleiding van de ‘Bounce Backathon’, een 24 uur durend evenement voor de versterking van sociale veerkracht in Brabant. Dat betekent 24 uur lang Social Media content en socials maken voor de mailcampagnes van Provincie Noord-Brabant en het PON.

Merkstrategie en Concept voor GGD GHOR en VluchtelingenWerk Nederland

Merkstrategie en Concept: Brand book met drie conceptontwerpen om de gezondheidsvoorlichting en -begeleiding van Bossche statushouders te verbeteren. De conceptontwerpen zijn ontstaan in co-creatie met Bossche statushouders, GGD GHOR, Gemeente ‘s Hertogenbosch, Zet, VluchtelingenWerk Nederland en andere relevante Bossche (welzijns)partijen

Content voor The Future Union

Content ontwikkeld vanuit trendonderzoek voor het alumni platform van International Lifestyle Studies. Een focusrapportage over Snapchat, toen de nieuwste en snelst groeiende social-app onder smartphonegebruikers van 13 tot 34 jaar.

Merkstrategie, Concept, Content & Copy en Redactie + realisatie van de Gouden Zet wedstrijd. Een wedstrijd waarin jongeren worden uitgedaagd om (start-up) ideeën aan te leveren voor een betere wereld (die start in Brabant). Doel: sociaal resultaat bevorderen en de merkherkenbaarheid van Zet vergroten via connecties voor de toekomst. Content strategie, Social Media onderhoud, webteksten, mailings en community management.

Gouden Zet Award

Gastlessen ondernemerschap voor
Curio Wilhelminasingel 33 & Curio de Rotonde

Gastlessen en ondersteuning in het ontwikkelen en verkopen van een goed productidee en het doen van marketing en sales ter voorbereiding van de eigen marktkraam die de jongeren een dag gaan runnen.

Content voor PLATO Business School

Content voor nieuwsbrief & magazine: trendsignalen relevant voor MKB’ers. Maandelijkse oplage.

trendrede 2014

Medeverantwoordelijk voor de content van de TrendRede 2014. Mijn focus: mentaliteits- en leefstijlveranderingen onder jongeren.

Content voor Extend Limits

Content in de vorm van blogs en focusrapportages over jongerentrends, trendssignalen, innovatie en het vak trendwatching.

Merkstrategie, Concept & Brand Book rondom de ontwikkeling van een sociaal business concept naar aanleiding van onderzoek naar de kansen van voedselverspilling, (tijdelijke) leegstand en onbenut (sociaal) kapitaal in Rotterdam.

Het resultaat: ‘OVER’, een sociaal horeca concept dat voedselverspilling in Rotterdam verminderd en bijdraagt aan de verbetering van kwaliteit van leven van de Rotterdammer met een kleine beurs door voedsel voor hem beschikbaar te maken en hem een participerende rol te geven in de Rotterdamse samenleving. ‘OVER’ is vormgegeven in een praktisch Brand Book.

Merkstrategie en Concept: Brand Book waarmee het concept en de Brand Story van Doozze verder vormgeven in woord en beeld. Ontwikkeling en uitwerking van conceptdragers en Mini Brand Stories. Content creatie voor Social Media en Conceptontwikkeling voor events en merchandising.

Presentatie voor Achmea naar aanleiding van het Brand Book ‘DREAMERS. BELIEVERS. ACHIEVERS.’ gericht op de rol die Achmea moet innemen (vóór 2020) voor een duurzame relatie met Generatie Z.

Merkstrategie en Concept voor Interpolis

Merkstrategie en Concept: Brand Book ‘DREAMERS. BELIEVERS. ACHIEVERS.’ is gericht op jongeren en Generatie Z en geeft advies omtrent de vraag hoe Interpolis in 2020 aanwezig moet zijn om studenten van 18 tot 25 jaar zich oprecht betrokken te laten voelen met het merk Interpolis. In co-creatie met Generatie Z en medewerkers van Interpolis, Achmea en Rabobank.

Practice makes perfect so..

Wanneer werken wij samen?